برزنت ضد آب و آفتاب
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 
برزنت ضد آب و آفتاب

برزنت ضد آب و آفتاب جز اولین نوع پارچه های برزنت تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت می باشد. از طرفی تهیه ی پارچه برزنت ضد آب و ضد آفتاب به یک امر ضروری تبدیل شده است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های صنعتی بزرگ، پارچه های برزنت در انواع طرح، ضخامت و رنگ های مختلف تولید می شوند.
پارچه های برزنتی از پلی استر و کرباس با ترکیب الیاف طبیعی و یا مصنوعی به وجود می آیند. حجم و نوع مواد سبب تغییر ویژگی در پارچه های برزنتی می شوند.
به طور مثال: برای تولید پارچه برزنتی ضد آب از روکش پلاستیکی و یا روکش یورتان استفاده می شود. همین امر سبب ایجاد خاصیت ضد آب در پارچه های برزنتی می شوند.
برزنت های ضد آب و آفتاب در مجموعه ی ایران برزنت به دو صورت سبک و ضخیم تولید می شوند. ضخامت برزنت های سبک از یک لایه تا دو لایه هستند، اما ضخامت برزنت های ضخیم تا شش لایه هم تولید می شوند. 
وجود یک لایه پلاستیک و یورتان همراه با پی وی سی سبب ایجاد خاصیت ضد آب و ضد آفتاب در پارچه های برزنتی شده است. این پارچه ها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر قطرات آب برخوردار می باشند و مانع از جذب آب با فشار کم و زیاد به داخل پارچه می شوند. 
معمولا این پارچه ها از استحکام بالایی برخوردار می باشند و با قرار گیری در آفتاب سوزناک و هوای گرم دچار تغییر رنگ، کیفیت، پوسیدگی و نخ نما شدن نمی شوند. از برزنت به دلیل استحکام و مقاومت بالا در هر نوع آب و هوایی می توان استفاده کرد. 
این پارچه ها با قرار گیری در گرم ترین آب و هوای سال از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 





:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: